22 February 2010

Ahli 1577 - TODAY IS TODAY

haha... nampaknye hari gelap.. cuaca kurang baek.. aktiviti tidak dapat dijalankan seperti biasa..
itulah hakikatnya.. hujan... hujan itu rahmat.. aku masih baru dalam blog2 ni.. xpe la..
im still learning.. btw, i'll try to make this blog active...not radioactive but active ye.. haha

hmm.. aku(asrin) baru je melepasi halangan kehidupan.. amat perit.. phew.. tp xpe la..
aku terima dgn tabah.. sume ni ade hikmatnya... lg pon si dia lakukan sume ni untuk kebaikan aku jugak... thxx..

okay.. 1st of all.. this blog is not belong to me.. but it is for my group.. jadi xbole la nk cite pasal diri sendiri je.. hehe... okay..
1577 ni hanyalah sekadar kumpulan sahaja.. untuk merapatkan relationship antara satu sama lain..
ye la.. lepas abis skola.. sume akan ke haluan masing2.. jadi dgn ade kumpulan ni.. insyallah kami akan bersama...

yeah... masing2 sibuk dgn hal sendiri.. ade yg keje.. ade yg maen game je.. ade yg pg plkn.... ade yg syok sendiri.... ade yg syok2 ngan awek... ish3.. mcm aku ni sibuk blaja kete je.. naek bosan gak... tp bes gak driving ni...

ok la.. sampai disini saja la..



No comments:

Post a Comment